منوی دسته بندی

جشنواره انار تهران در گذر گردشگری پارک آب و آتش

جشنواره انار تهران در گذر گردشگری پارک آب و آتش: اگر علاقه مند به شرکت در یک جشنواره شاد و فصلی در کنار خانواده هستید، جشنواره انار تهران را از دست ندهید. این جشنواره که از 3 تا 30 آبان ماه 1401 همه روزه از ساعت 4 تا 11 شب در گذر گردشگری پارک آب و آتش برگزار می شود.

پیشنهاد ما: جشنواره گل لاله در باغ ایرانی

چه برنامه هایی در جشنواره انار برگزار می شود؟

جشنواره انار دارای بخش های مختلفی است. از عرضه نهال های انار، فروش میوه انار تازه از شهرهای مختلف کشور از جمله ساوه و نی ریز، تنقلات و خوراکی های پرطرفدار (ترشک و لواشک) که از انار تهیه شده است. آب انار تازه، پخت رب انار و آش انار در محل جشنواره هم از قسمت های جذاب برنامه است.

جشنواره انار تهران


همچنین گروه موسیقی زنده با نواختن موسیقی سنتی و نیز برنامه های عروسک هایی به شکل انار و مرتبط با موضوع بر زیبایی و نشاط جشنواره افزوده است. دکورهایی با تزیینات مزرعه ،کلبه چوبی و سبدهای انار برای گرفتن عکس یادگاری نیز در محوطه طراحی شده است.

پیشنهاد ما: جشنواره گل لاله در پیست اسکی دیزین

فروشگاه های جذاب صنایع دستی در گذر گردشگری آب و آتش

در گذر گردشگری آب و آتش می توانید از انواع صنایع دستی از جمله سفال، شیشه و آبگینه، ترمه، پارچه و منسوجات، مس و مکرومه بافی، کارگاه عرق گیری و فروش عرقیجات، صابون های ارگانیک، محصولات چوبی و حصیربافی و نیز محصولاتی که با الهام از انار طراحی شده اند نیز دیدن کنید.

جشنواره انار در تهران

سایر امکانات مجموعه

از جمله امکانات این مجموعه شهربازی و شهر کتاب برای کودکان و نیز تعداد متنوعی رستوران و کافی شاپ در مجموعه است. ضمن اینکه پل طبیعت با منظره و نورپردازی زیبا در شب در نزدیکی جشنواره است و می توانید هم از منظره و هم از قدم زدن بر روی این پل لذت ببرید.

خوراکی جشنواره انار تهران

جشنواره انار تهران کجاست؟ آدرس و نقشه

جشنواره انار تهران به آدرس بزرگراه حقانی، خیابان شهیدی، روبروی کوچه ناوک، بوستان آب و آتش، گذر گردشگری آب و آتش قرار دارد.

گذر گردشگری آب و آتش روی نقشه گوگل

زمان و ساعت برگزاری جشنواره انار

ساعت کاری: از 4 بعد از ظهر تا 11 شب
زمان از 3 تا 30 آبان ماه 1401
ورودی: ندارد

پیشنهاد ما: بازارچه صنایع دستی عودلاجان

باز نشر مطالب سایت پوپک تراول تنها با ذکر نام سایت /https://poopaktravel.com مجاز می باشد.


نویسنده مطلب:

خانم لاله مهریاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *